Procesul de cumpărare

– Biletele pot fi achitate cu cardul Visa sau Mastercard pe site-ul evenimentului prin intermediul companiei licențiate la nivel național Paynet Services SRL.

– Plata este acceptată în favoarea „ARTA SI CULTURA EVENIMENTULUI” A.O.

– În procesul de achitare pot apărea taxe de procesare, fiți atenți la informația afișată pe ecran în procesul procurării.

Despre bilete

– Prestatorul nu poartă răspundere pentru pierderea, deteriorarea sau multiplicarea biletelor.

– Fiecare utilizator răspunde individual pentru siguranța biletelor personale.

– Cumpăratorului nu îi este permis să vândă sau să înstrăineze biletul cumpărat de la prestator către o terță parte în scopul obținerii de avantaje materiale sau în scop promoțional. Organizatorul evenimentului poate refuza participarea deținătorilor unor astfel de bilete la eveniment sau îi poate evacua din locație.

– Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru eventualele întârzieri, amânări sau anulări ale evenimentului pentru care au fost cumpărate biletele și restricționări impuse de organizator sau de instituții ale statului (privind numărul de bilete ce pot fi cumpărate de o persoană sau persoane individuale supuse unor restricționări legale, alte restricționări), cumpărătorii trebuind să se adreseze organizatorului evenimentului pentru eventualele pretenții.

Taxa de administrare

Prestatorul poate percepe taxe de administrare a comenzilor. Ele variază între 3 și 50 lei în dependență de suma comenzilor.

Aceste taxe sunt afișate după rezervarea biletelor la etapa finală a efectuării comenzii.

Returnare

– Returnarea plăților cu cardul poate avea loc pe card în decurs de 30 zile.

– Returnarea plăților cash poate avea loc doar la sediul prestatorului.

a) pe card
– Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 7 zile (168 ore), se returnează 100% din suma biletelor.

– Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 5 zile (120 ore), se returnează 90% din suma biletelor.

– Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 3 zile (72 ore), se returnează 70% din suma biletelor.

– Dacă până la eveniment au rămas cel puțin 2 zile (48 ore), se returnează 50% din suma biletelor.

– Returnarea biletelor poate avea loc cu cel târziu 48 ore înainte de eveniment.

– În caz de anulare a evenimentului, banii se returnează pe card în proporție de 100%.

– Nu se returneaza biletele dacă până la eveniment au rămas mai puțin de 48 ore sau dacă e Sold Out.

– Taxa de procesare sau cheltuielile legate de livrarea biletelor nu se returnează.

– Banii vor fi returnati pe card și vor fi vizibili în 30 zile.

– Pentru returnări după derularea evenimentului, cumpărătorul se adresează direct organizatorului.

b) bilete fizice
– Pentru returnarea banilor cash în cazul biletelor fizice, se aplică aceleași condiții ca și pentru returnarea banilor pe card.

Procesul de returnare

Solicitare prin email la info@festivalul-lupilor.md

Confidențialitate

– Prestatorul nu împarte datele cu caracter personal altor persoane sau companii decât celor implicate nemijlocit în procesul de achitare.

Important!

– Biletele pentru evenimentele programate pot fi păstrate și sunt active pentru noile dăți când evenimentele vor avea loc.

– Returnarea banilor pentru bilete în numerar către posesor, are loc cu reținerea unui comision, ce variază între 12%, în dependență de evenimentul programat.

– Pentru evenimentele anulate banii se întorc către posesor, cu comision 0%, excepție făcând plățile prin terminalele de plată și biletele fizice la care se reține un comision de 5%.